עורך דין תאונות אופנוע | הכוח שלך מול חברות הביטוח

עורך דין תאונות אופנוע | הכוח שלך מול חברות הביטוח

רוכבי אופנוע נמצאים בסכנה גדולה יותר להיפגע בתאונות דרכים. לכן, במקרה של תאונה כזאת, חשוב לפנות אל עורך דין תאונות אופנוע שמכיר היטב את התחום הזה ונהנה מניסיון רב בייצוג של רוכבי דו-גלגלי.

תאונות אופנוע נחשבות לתאונות קשות במיוחד, מכיוון שהרוכבים חשופים הרבה יותר לפגיעה גופנית מאשר נהגי ונוסעי מכוניות.

למעשה, רוכבי אופנוע נמצאים בסכנה גבוהה יותר גם בשל תשתיות לקויות. כל כתם שמן בדרך, בור או מהמורה עלולים לגרום להם לאבד שליטה ולהוביל לפגיעה.

תביעות נזיקין בעקבות תאונות אופנוע נחשבות לכאובות במיוחד, מכיוון שבמקביל לכאבים הפיזיים ולקושי הנפשי שמלווים אותן, התובעים נאלצים להתמודד עם תהליכים ממושכים מול חברות הביטוח.

כידוע, חברות הביטוח מערימות קשיים על התובעים ומנסות להימנע בכל דרך מתשלום כספי פיצוי מלאים. לכן, יש חשיבות להיעזר בעורך דין תאונות דרכים מקצועי, שמכיר את אופן הפעולה של חברות הביטוח ויודע איך להתמודד מולן על מנת להשיג לך את הפיצויים המירביים שמגיעים לך.

האותיות הקטנות שמשפיעות על תביעות של תאונות אופנוע

רוכבי אופנוע רבים משוכנעים שביטוח החובה יעניק להם כיסוי מלא במקרה של תאונות אופנוע.

על פניו, יש בכך היגיון רב, מכיוון שעל פי חוק הפיצויים לנפגעי תאונות דרכים (חוק הפלת"ד), פוליסת החובה מזכה בפיצוי אדם שנפגע בגופו או בנפשו בגין תאונת דרכים.

רוכבים רבים מעדיפים לרכוש פוליסת ביטוח חובה מוזלת. במקרה תאונה, חברת הביטוח תדרוש מהם לשלם השתתפות עצמית של 25,000 שקלים, ואז אותם מבוטחים מבינים שהם שילמו ביוקר על פוליסה זולה.

החשיבות של עורך דין תאונות אופנוע

כאמור, תאונות אופנוע עלולות לגרום לפציעות קשות ולנזקים כבדים שיימשכו לכל החיים. במקרים קשים, כאשר סכום הפיצוי בעקבות הפציעות והנזקים שנגרמו כתוצאה מהתאונה מוערך ביותר מ-2.5 מיליון שקלים, התביעה תוגש לבית המשפט המחוזי ולא לבית משפט השלום.

בשל כך, חשוב מאוד להיעזר בעורך דין תאונות אופנוע שמתמחה בתחום הזה ומחזיק בידע המקצועי והפרקטי על מנת לאפשר לתובעים למצות את ההליכים השונים שהחוק מאפשר להם ולקבל את הפיצויים הגבוהים ביותר האפשריים בשל נזקי הגוף הקשים.

בנוסף, תאונות קשות עלולות לגרום למוות, ויש צורך בעורך דין שמתמחה בתחום תאונות אופנוע כדי לייצג את עיזבון המנוח מול חברות הביטוח וגורמים נוספים.

כמו כן, ישנם מקרים שבהם תאונות אופנוע יוגדרו גם כתאונות עבודה ויש צורך לנהל הליך מורכב גם מול המוסד לביטוח לאומי ולא רק מול חברות הביטוח.

תאונות אופנוע יוגדרו כתאונות עבודה במידה והן התרחשו בדרך אל העבודה או ממנה הביתה, או כאשר הרכיבה נעשתה במסגרת העבודה.

עורך דין תאונות אופנוע עם ניסיון רב ידע כיצד לייצג אותך נאמנה בכל ההליכים השונים, בין אם הם מול חברות הביטוח או מול הביטוח הלאומי, וילווה אותך שלב אחרי שלב בסבך הבירוקרטי עד לקבלת הפיצוי המגיע לך.

המורכבויות של תביעות תאונות אופנוע

הנתונים הסטטיסטיים מגלים, כי לרוכבי אופנוע יש סיכוי גבוה יותר מנהגי מכוניות להיות מעורבים בתאונות חמורות. למעשה, על פי הנתונים, יש להם סיכוי של פי 16 להיות מעורבים בתאונה כזאת.

במקרים רבים, מדובר על רוכבים צעירים יחסית, בשנות ה-20 וה-30 לחייהם. חלקם נדרש להתמודד עם חבלות ראש קשות, נזק מוחי, פגיעות קוגנטיביות, פגיעות שונות בגפיים עד כדי קטיעות ונזקים נפשיים משמעותיים.

התאונות הללו דורשות תקופת החלמה ושיקום ממושכים ואינטנסיביים, שכוללים פעמים רבות טיפולים שונים ומגוונים, פרוצדורות ניתוחיות ואשפוזים.

הנתונים האלה רק מדגישים את המורכבות של תאונות אופנוע. המורכבות הזאת משפיע גם על ניהול התיקים המשפטיים, ולכן מומלץ להיעזר בעורך דין תאונות אופנוע בעל ניסיון רב.

התביעות האלה כוללות פניות למומחים שונים שיעניקו את חוות דעתם על נושאים כגון אחוזי נכות, מוגבלות וניידות, שיקום, סיעוד ועוד נושאים שונים.

פיצוי מיידי בעקבות תאונות אופנוע

גורדון – ליסטונד, משרד עו"ד זוכה למוניטין רב בתחום התביעות בעקבות תאונות אופנוע. בכל תיק המגיע לטיפולנו, אנחנו מקפידים למצות את כל האפשרויות המשפטיות והחוקיות כדי לאפשר ללקוחות שלנו פיצוי מירבי, על מנת שיוכלו להתמקד בשיקום חייהם במהירות האפשרית.

נפגעי תאונות אופנוע מתמודדים פעמים רבות עם פגיעה ביכולות ההשתכרות והתעסוקה. כדי למנוע מהם להגיע למצב כלכלי קשה, אנו פועלים לקבלת תשלום תכוף שמשולם באופן מהיר על ידי חברות הביטוח.

התשלום התכוף מתקזז מסכום הפיצוי שייפסק עבור הנפגע בתום התהליך המשפטי, ומאפשר לו סיוע כלכלי מהיר ומיידי.

במידה והיית מעורב בתאונת אופנוע ויש לך צורך בעורך דין תאונות אופנוע שיאבק בשבילך במקצועיות ובנחישות כדי להשיג את הפיצוי שמגיע לך – גורדון – ליסטונד, משרד עו"ד כאן בשבילך.

אנחנו מזמינים אותך ליצור קשר כבר היום, כדי לברר את זכויותיך ולקבל ייצוג משפטי ראוי והולם מול חברות הביטוח.

תאונות אופנוע הן תאונות קשות, שדורשות תקופה של שיקום פיזי ונפשי. אנחנו כאן כדי לתת לך את היכולת להתמקד בשיקום האישי שלך, בלי דאגות מיותרות.

מאמרים נוספים וטיפים חשובים
לקבלת ייעוץ משפטי ראשוני והגדלת סיכויי והצלחת תביעתך, צור עמנו קשר עוד היום
נגישות
גלילה למעלה
חייגו אלינו
separator
ליאת גורדון
ליאת גורדון
עמית ליסטונד
עמית ליסטונד
יצירת קשר
separator