עורך דין תאונות דרכים ברמת גן

עורך דין תאונות דרכים ברמת גן

אם חיפשת עורך דין תאונות דרכים ברמת גן, הגעת למקום הנכון. גורדון – ליסטונד, משרד עו"ד מסייע לנפגעי תאונות דרכים במיצוי זכויותיהם.

ליווי של עורך דין שמתמחה בתאונות דרכים יסייע לך לקבל את מלוא הפיצויים שמגיעים לך על פי חוק, ויוביל אותך בסבך הבירוקרטיה של המוסדות השונים. 

מדוע חשוב לפנות לעורך דין תאונות דרכים ברמת גן?

החוק בישראל מאפשר לכל מי שנפגע בתאונת דרכים להגיש תביעה נגד חברת הביטוח שמבטחת את כלי הרכב הפוגע. 

יחד עם זאת, מדובר בהליך מורכב מכמה סיבות. הסיבה הראשונה היא שחברות הביטוח מנסות לצמצם את ההוצאות הכלכליות שלהן, ופעמים רבות הן מערימות קשיים על התובעים במטרה לצמצם את גובה הפיצוי או אפילו למנוע אותו לחלוטין. 

על מנת להתמודד בהצלחה מול חברות הביטוח, מומלץ להיעזר בשירותיו של עורך דין תאונות דרכים מקצועי, שמכיר את כל השיטות והדרכים לשמור על הזכויות המגיעות לך על פי חוק. 

בנוסף, ישנם מקרים שבהם לא ניתן לתבוע פיצויים מחברת ביטוח כלשהי במסגרת תביעת ביטוח חובה. מדובר בדרך כלל על מקרים של תאונת פגע וברח או על מקרים שבהם לא היתה פוליסת ביטוח חובה בתוקף לרכב. 

גם במקרים כאלה אתם עשויים להיות זכאים לפיצויים, אך מכיוון שהם מורכבים יותר, חשוב מאוד להיעזר בשירותיו של עורך דין תאונות דרכים ברמת גן.

סיבה נוספת שבגללה כדאי לפנות לייעוץ משפטי ולליווי של עורך דין שעוסק בתחום תאונות הדרכים היא מגוון האפשרויות המשפטיות למקסם את גובה הפיצויים המגיע לך. 

לדוגמא, תאונות דרכים רבות יכולות להיחשב גם כתאונות עבודה. אחרי הכל, חלק לא מבוטל מהן מתרחש כאשר אנחנו בדרך אל העבודה או בדרך ממנה. 

כאשר תאונת דרכים נחשבת גם כתאונת עבודה, יש לפנות למוסד לביטוח לאומי על מנת שיכיר בה כך. ההכרה הזאת יכולה לבוא לידי ביטוי בגובה הפיצויים הצפויים לך. 

איך מחשבים את גובה הפיצויים בעקבות תאונת דרכים?

גובה הפיצוי שמגיע לכל נפגע ונפגע הוא אישי בהתאם למצבו ובהתאם למקרה המדובר. הגורמים העיקריים שמשפיעים על סכום הפיצוי הם חומרת הנזק שנגרם בעקבות התאונה, האם נותרה טראומה נפשית, הנכות שנותרה לאחר הפגיעה, פגיעה בכושר ההשתכרות ועוד. 

עורך דין תאונות דרכים ברמת גן שעוסק בתחום המשפטי הרחב הזה, ידע כיצד לתת ביטוי רחב לכל אחד מהגורמים האלה, במטרה לאפשר לך לקבל את הפיצויים המירביים שמגיעים לך על פי חוק. 

תאונה ללא ביטוח חובה

כפי שכבר ציינו מקודם, ישנן תאונות דרכים בהן מעורבים כלי רכב ללא פוליסת ביטוח חובה בתוקף. במקרים כאלה, לא ניתן לתבוע את חברת הביטוח ולא ניתן לדרוש ממנה פיצויים בעקבות התאונה. 

יחד עם זאת, המחוקק לא התעלם ממצבים כאלה, ולכן הקים את קרנית – קרן לפיצוי נפגעי תאונות דרכים. הקרן הזאת הוקמה על מנת לפצות נפגעי תאונות דרכים במקרים בהם לא ניתן לדרוש פיצוי מחברת ביטוח. 

מלבד המקרים בהם הרכב אינו מבוטח בביטוח חובה, ניתן להגיש תביעת פיצויים לקרנית גם במקרים של תאונת פגע וברח כאשר זהות הנהג או הרכב הפוגע אינם ידועים, ובמקרים נוספים. 

פנייה לעורך דין תאונות דרכים תסייע לך בהליכים המשפטיים מול חברות הביטוח ומול קרנית במידת הצורך, בדרך אל קבלת הפיצויים המגיעים לך. 

עד מתי אפשר לתבוע תאונת דרכים?

החוק מאפשר להגיש תביעת פיצויים בעקבות תאונת דרכים עד 7 שנים מרגע התאונה. יחד עם זאת, אנחנו ממליצים שלא להמתין עד לרגע האחרון. 

במקרה שנפגעת בתאונת דרכים, או שמישהו מיקיריך היה מעורב במקרה כזה, אנו קוראים לך לפנות לעורך דין תאונות דרכים ברמת גן בהקדם האפשרי. 

פעולה מהירה, כאשר הזיכרון עדיין טרי וכל הפרטים נגישים וברורים, יכולה לסייע בתביעת הפיצויים ולהגדיל את הסיכוי שלך לקבל את מלוא סכום הפיצוי בעקבות התאונה. 

גורדון – ליסטונד, משרד עו"ד, מסייע לנפגעי תאונות דרכים ומלווה אותם בכל השלבים בתהליך עד קבלת הפיצוי המיוחל. אם חיפשת עורך דין תאונות דרכים ברמת גן – אנחנו הכתובת שלך. 

מאמרים נוספים וטיפים חשובים
לקבלת ייעוץ משפטי ראשוני והגדלת סיכויי והצלחת תביעתך, צור עמנו קשר עוד היום
נגישות
גלילה למעלה
חייגו אלינו
separator
ליאת גורדון
ליאת גורדון
עמית ליסטונד
עמית ליסטונד
יצירת קשר
separator