פיצויים בעקבות נפילה באוטובוס | עורך דין תאונות אוטובוס

פיצויים בעקבות נפילה באוטובוס | עורך דין תאונות אוטובוס

נפילה באוטובוס עלולה לגרום לפציעות ופגיעות גופניות קשות. פניה לעורך דין תאונות אוטובוס שעוסק בנושא הזה יוכל לסייע לך לקבל את הפיצויים שמגיעים לך בעקבות אירוע כזה. 

אירועים של נפילה באוטובוס מתרחשים במפתיע, ולעתים רבות הם גורמים לפציעה קשה של בני הגיל השלישי, שמתקשים לשמור על שיווי משקל באוטובוסים. 

לעתים נהגי האוטובוס מבצעים בלימת פתע מהירה והנוסעים שעומדים במעבר או שעושים את דרכם אל דלתות האוטובוס או אל מושב פנוי, עלולים ליפול ולסבול מחבלות שונות בגופם. 

במקרה שנפגעת מנפילה באוטובוס, חשוב לוודא קודם כל שאין פגיעה שמחייבת סיוע רפואי או פינוי בהול לחדר מיון. הבריאות היא מעל הכל. 

לאחר ההתאוששות מהנפילה ומהחבלות שנגרמו בעקבותיה, כדאי לדעת שמקרים כאלה של פציעה במהלך נסיעה באוטובוס, או אפילו במהלך העליה או הירידה ממנו נחשבים תאונת דרכים לכל דבר ועניין, והם יכולים לזכות אותך בפיצויים. 

במקרים כאלה מומלץ להתייעץ עם עורך דין תאונות אוטובוס שמתמצא בתחום המשפטי הזה, ויוכל ללוות אותך בכל השלבים הבירוקרטיים בדרך אל הפיצויים המגיעים לך על פי חוק. 

חשוב לדעת כי בתאונות אוטובוס כאלה, השאלה מי אשם בתאונה – הנהג, אחד הנוסעים או אפילו הנפגע עצמו – אינה רלוונטית, וניתן לתבוע פיצויים מחברת הביטוח שמבטחת את האוטובוס בביטוח חובה. 

עורך דין תאונות אוטובוס ממליץ – כך תפעל לאחר נפילה באוטובוס

הפעולות הראשונות שנבצע לאחר נפילה באוטובוס או כל תאונת אוטובוס אחרת, יכולות להשפיע השפעה רבה על הסיכויים שלנו להשיג פיצויים ועל גובה הפיצוי. 

לכן, אנו ממליצים על הפעולות הבאות שיכולות לשפר את הסיכויים שלכם בתביעות מסוג זה:

  1. הבריאות מעל הכל: יש לגשת לקבלת טיפול רפואי ראשוני בהקדם האפשרי – בין אם בחדר מיון או בקופת החולים, ולציין בפני הגורם המטפל כי מדובר בתאונת דרכים. חשוב לוודא, כי מתועד ברשומה הרפואית הראשונית שהתאונה התרחשה בנסיעה באוטובוס או בירידה או בעליה אליו. כמו כן, חשוב להתלונן על מכלול הפגיעות שנגרמו לך כתוצאה מהתאונה לרבות אזורים שנפגעו, סחרחורות, כאבי ראש וכו'.
  2. לאחר קבלת טיפול רפואי, יש לפנות לתחנת המשטרה ולדווח על מעורבותך בתאונת דרכים, לצורך קבלת אישור משטרה. בפנייתך למשטרה, יש להביא העתק מדו"ח המיון/קופ"ח ובמידת האפשר – פרטי האוטובוס בו נסעת.
  3. רצוי לשמור על כרטיס הנסיעה. במידה ועשית שימוש ב"רב קו" או באפליקציית נסיעות כלשהי, ניתן יהיה לאתר באמצעותם את פרטי האוטובוס בו נסעת במועד שנפגעת, בהתאם לתאריך ולשעת התאונה.
  4. יש לבצע רישום מפורט ככל הניתן בנוגע לתאונה ולאופן התרחשותה, מה בדיוק קרה וכיצד נפגעת. רישום פרטים רבים ככל האפשר יסייע בהגשת התביעה נגד חברת הביטוח. 
  5. יש לפנות בהקדם האפשרי לעורך דין תאונת אוטובוס, על מנת שינחה אותך כיצד לפעול, שלב אחר שלב, וינהל עבורך את התביעה מול חברת הביטוח אשר ביטחה את האוטובוס בפוליסת ביטוח חובה.

נפילה באוטובוס בדרך לעבודה או ממנה

רבים מאיתנו נוסעים באוטובוסים בדרך אל מקום העבודה או בחזרה הביתה בסיום יום העבודה. 

אם נפצעת במהלך נסיעה כזאת, בדרך אל העבודה או ממנה, תאונת הדרכים תיחשב גם כתאונת עבודה

לכן, מומלץ לפנות לעורך דין תאונת אוטובוס מומלץ על מנת לפעול למיצוי הזכויות שלך. בנוסף לתביעה נגד חברת הביטוח, במקרים של תאונת עבודה, יש לפנות למוסד לביטוח לאומי על מנת שיכיר בתאונה כתאונת עבודה. 

הגורמים שמשפיעים על גובה הפיצויים

גובה הפיצוי שמוענק לנפגעי תאונות אוטובוס מורכב מכמה גורמים. במסגרת הליווי שלנו, אנו עושים כל מאמץ כדי לתת משקל רב יותר לכל אחד מהסעיפים האלה, כדי שגובה הפיצוי יהיה גבוה ככל שאפשר. 

ארבעת הגורמים העיקריים שמשפיעים על גובה הפיצוי הם:

כאב וסבל

שני המונחים האלה הם הדרך של מערכת המשפט להעריך את הפגיעה בהנאות החיים הבסיסיות בשל הפגיעה. 

בתביעות תאונות דרכים, הפיצוי בעקבות כאב וסבל הוא נוסחה מתמטית המשקללת בתוכה את גיל הנפגע במועד התאונה, האם נדרש אשפוז כתוצאה מהתאונה ומה אחוזי הנכות שנותרו. 

צורך בסיוע פיזי

במידה והפגיעה הובילה למצב שבו הנפגע זקוק לסיוע בתחומים שונים, כגון בפעולות יומיומיות של מקלחת, החלפת בגדים וכו', בית המשפט ישקלל את העלויות האלה ואת הצורך בקבלת סיוע בתוך סך הפיצוי.

אובדן כושר עבודה ופגיעה השתכרות

אם הפסדת ימי עבודה בעקבות התאונה, או שיש לך קושי לחזור לשוק העבודה אל התפקיד שביצעת לפני התאונה ואל ההכנסות שהיו לך לפני כן – יש לשקלל זאת בגובה הפיצוי המגיע לך. 

הוצאות רפואיות

הפיצוי בעקבות תאונת אוטובוס כולל גם את ההוצאות הרפואיות שנדרשת להן בעקבות התאונה. חשוב לדעת, כי מעבר להוצאות הרפואיות עצמן, גם ההוצאות עבור הנסיעות אל הטיפולים וחזרה מהם נכללים בגובה הפיצויים. 

אלה ארבעה גורמים שמשפיעים על גובה הפיצוי שניתן לקבל לאחר נפילה באוטובוס. על מנת לוודא שחברת הביטוח תפצה אותך כפי שמגיע לך בחוק, מומלץ לפנות לעורך דין תאונת אוטובוס עם ניסיון עשיר בתחום. 

פניה לעורך דין תאונת אוטובוס תגדיל את הסיכויים שלך לפיצוי הולם

על מנת למקסם את הפיצוי שתוכלו לקבל בגין נזק גופני כתוצאה מתאונת אוטובוס, מומלץ לפנות בהקדם לעורך דין תאונות אוטובוס. 

עו"ד העוסק בתחום הנזיקין ילווה אותך לאורך ההליך וינחה אותך אילו מסמכים יש להביא בכל שלב ושלב, ינהל עבורך את ההליך המשפטי והמשא ומתן עם חברת הביטוח שביטחה את האוטובוס בפוליסת ביטוח חובה ויפעל להשגת הפיצוי המירבי עבורך. 

קיימת חשיבות רבה לפנות לעורך דין המתמחה באופן בלעדי בתחום הנזיקין בכלל ובתחום נזקי הגוף בפרט ובייצוג נפגעי תאונות דרכים.

גורדון – ליסטונד, משרד עו"ד מתמחה בייצוג נפגעי תאונות אוטובוס. במידה ונפגעת במהלך נסיעה באוטובוס, בירידה או בעליה לאוטובוס, אנו מזמינים אותך לפנות אלינו לקבל ייעוץ ולליווי משפטי בכל שלבי התהליך כדי לוודא את מיצוי מלוא הזכויות שלך. 

מאמרים נוספים וטיפים חשובים
לקבלת ייעוץ משפטי ראשוני והגדלת סיכויי והצלחת תביעתך, צור עמנו קשר עוד היום
נגישות
גלילה למעלה
חייגו אלינו
separator
ליאת גורדון
ליאת גורדון
עמית ליסטונד
עמית ליסטונד
יצירת קשר
separator